Malarstwo.

 Dzień dobry,

Kochani odwiedzacze ;)

Ta, blogerska, jakże archaiczna forma kontaktu z Wami dziwnie się sprawdza.

Sporo z Was tu nadal zagląda.

Dzisiaj opowiem o moich obrazach.

Po latach tworzenia pracowni, domu i pracy dwa lata temu postanowiłam stanąć przed płótnami.

Było to zawsze moją największą pasją.

Malarstwo.

Siedziało w moich sercu i w głowie i dojrzewało. 

Lubię gdy obrazy opowiadają historie. Zapraszają do podróży w świat wyobraźni.

Moje obrazy są pełne detali, przestrzeni i symboli.

Opowiadam w nich o nas i o naszych emocjach. Opowiadam o moim pokoleniu, nieco zagubionym w architekturze budowanej z wielkiej płyty, zdziwionym zmianami jakie wokół zachodzą, bezradnym wobec ilości informacji.

Opowiadam o czasie. O tym jak na nas wpływa.

Najbardziej jednak lubię gdy obrazy bronią się same, same opowiadają i zmuszają do uruchomienia wyobraźni.

Zapraszam na mój profil na Instagram 





Tworzę spore formaty. Są dobrym uzupełnieniem nowoczesnych wnętrz mieszkań i apartamentów.

Zapraszam do mojej pracowni mieszczącej się na warszawskiej Pradze.
693351931
ul. Inżynierska 3 lok.15








Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Recykling - torby i pufy z reklamówek.